Zainwestuj w reklamę

Każdy posiadacz strony internetowej na pewno preferuje dotrzeć do wielu ewentualnych klientów. Jednakże, by to osiągnąć konieczna jest odpowiednia marketing. O ile chodzi o reklamę w internecie to są dwa standardowe sposoby na reklamę: Adwords , a ponadto pozycjonowanie.

Zanim zdecyduje się na któreś z takowych rozwiązań należy poznać podstawowe różnice pomiędzy nimi.
Adwords
Tutaj płaci się za każde kliknięcie w naszą reklamę. W podstawowej formie nie ma znaczenia ilość wyświetleń reklamy (dla bardziej wyrachowanych istnieją takie możliwości). Określa się treść promocji, sposób jej wyświetlania czy też maksymalną stawkę jaką woli się płacić za kliknięcie. Dzięki właściwemu panelowi konfiguracyjnemu można bez problemów tą reklamę skonfigurować poświęcając własny czas. Oczywiście proces optymalizacji oraz dodatkowo realizacji bardziej trudnych ustawień wymaga stosownej wiedzy. Powoduje to, że jeżeli już jest taka sposobność warto zlecić to zadanie fachowcom.
Pozycjonownie
Pozycjonowanie polega na optymalizacji strony , a dodatkowo zdobywaniu linków tak, aby Google doceniło stronę i wyświetlało ją wysoko w wynikach naturalnych. Tego typu marketing jest bardziej czasochłonny , a oprócz tego wymagający większej wiedzy. Tutaj pozycjonerzy z reguły pobierają pieniądze w formie abonamentowej. Czyli niezależnie czy osiągają oni wyniki czy również nie. Jednakże jeśli wybierze się dobrego pozycjonera to efekty osiągane przy wykorzystaniu tej metody są o sporo lepsze niż jeśli chodzi o Adwords.
Witryny internetowe wymagają reklamy analogicznie jak właściwie każdy biznes.
Źródło: Strony internetowe.

Dodaj komentarz